به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س)؛

دومین شماره نشریه داخلی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» منتشر شد

نشریه داخلی مطالعات تربیتی خانواده

دومین شماره نشریه داخلی انجمن علمی – پژوهشی تعلیم و تربیت با عنوان «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دومین شماره از نشریه داخلی انجمن علمی _ پژوهشی تعلیم و تربیت با عنوان «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

 

در تدوین مقالات این نشریه، اساتید و طلاب رشته تخصصی تعلیم و تربیت از جمله حسین رضائیان بیلندی، علی نقی فقیهی، خدیجه اسفندیاری، رضا جعفری هرندی، هاجر ذبیحی، ثریا شاعیدی، اکرم حبیبی خاوه و فاطمه بهرامی مشارکت داشتند.

در این شماره از نشریه، پنج مقاله با موضوعات «شیوه‌های تربیت اخلاقی فرزندان، برگرفته از روایات اهل بیت علیهم‌السلام»،«تهدیدهای اینترنت بر تربیت اخلاقی نوجوان»، «بررسی نقش مادر در تربیت دینی فرزندان، با تأکید بر آثار بانو امین»، «بررسی موانع محیطی در تربیت دینی فرزندان» و «راهکارهای تربیت جنسی کودکان» منتشر شده است.

گفتنی است؛ انجمن‌هاي علمي ـ پژوهشي با هدف حمايت، تقويت و ترويج فرهنگ پژوهش و ارتقاي روحيه و بنيه علمي طلاب مستعد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از ابتدای بهمن ماه سال 1395 به انتشار و تدوین نشريات داخلي در هفت رشته تخصصي اقدام کرده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱