آغاز ثبت‌نام سومین دوره تربیت مربی معارف نماز

دوره تربیت مربی نماز 1

ثبت نام سومین دوره تربیت مربی معارف نماز ویژه مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین و دومین دوره تربیت مربی نماز با حضور بیش از۱۵۰ نفر از مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همت اداره دانش‌آموختگان در سال ۹۷-۹۶ به پایان رسید.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: ثبت نام سومین دوره تربیت مربی نماز از اول اردیبهشت سال ۹۸ آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: ثبت نام از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۷ یا پاسخ به پیامک ارسالی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های این دوره از ۲۳ شهریور آغاز می‌شود، یادآور شد: این دوره در دو ترم و روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مزایای دوره تربیت مربی معارف نماز اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که این دوره را با موفقیت بگذرانند، گواهینامه مشترک از سوی مرکز تخصصی نماز تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دریافت می‌کنند، همچنین بعد از گذراندن مراحل ارزیابی در پایان دوره به عنوان مربی نماز به مراکز متقاضی معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: تسلط بر مباحث تخصصی نماز و بهره‌مندی از تسهیلات جهت فارغ‌التحصیلان مانند فعال‌سازی کد مرکز خدمات، کتابخانه و سایر امکانات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دیگر مزایای شرکت در این دوره است.

جهت مشاهده شرایط پذیرش، موضوعات، روزها، ساعات و آیین‌نامه برگزاری کلاس‌های دوره تربیت مربی نماز این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱