نتیجه مسابقه علمی کوثر 12 اردیبهشت اعلام می شود

ششمین مسابقه علمی کوثر

ششمین دوره مسابقه علمی کوثر با موضوعات «صرف»، «نحو»، «فقه»، «احکام»، «منطق» و «اصول» در مقطع سطح دو و «ادبیات عرب» در مقطع سطح سه برگزار شد که نتیجه آن 12 اردیبهشت اعلام می شود.

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سيد محمدهادی حسینی خراسانی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به رقابت بیش از هزار نفر از طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از سراسر کشور در ششمین دوره مسابقه علمی کوثر گفت: نتیجه این مسابقه روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام می شود.

 مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی اضافه کرد: این مسابقه با موضوعات «صرف»، «نحو»، «فقه»، «احکام»، «منطق» و «اصول» در مقطع سطح دو و «ادبیات عرب» در مقطع سطح سه 22 فروردین ماه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پنج استان اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس و مازندران به صورت همزمان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات علمی کوثر هر سال به منظور ایجاد نشاط و رقابت علمی و شناسایی استعدادهای برتر با موضوعات مختلف در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و نفرات برتر هر بخش از مزایای مختلف از جمله دریافت جوایز، اولویت جذب در مدرسه علمیه کوثر یا اولویت جهت تحصیل در مقاطع بالاتر بهره‌مند می‌شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱