رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(س) منصوب شد

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از سوی مدیر این موسسه علمی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین مدنی برای انتصاب رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر بدین شرح است:

خواهر گرامی سرکار خانم مریم اسماعیلی (زیدعزّها)

با عنایت به مراتب تدیّن و تعهد و سوابق جنابعالی را به عنوان رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) منصوب می‌نمایم.

ضرورت توجه ویژه به استعدادهای برتر و نخبگان در همه عرصه های تربیتی، آموزشی، تبلیغی، پژوهشی و مدیریتی و ... حقیقتی انکار ناپذیر است.

شناسایی نخبگان و استعداد های برتر و زمینه سازی برای رشد و شکوفائی آنان و حمایت و پشتیبانی از ایده ها و طرح ها و فعالیت های ایشان و حرکت شایسته در مسیر تولید علم و جابجائی مرزهای دانش از وظائف اساسی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) است همچنان که توجه به آفات و آسیب های این مسیر و پرهیز از آن نیز ضروری است.

امید است با همکاری نزدیک با همه نهادهای مرتبط و رایزنی با اصحاب اندیشه برنامه ای جامع برای شناسائی و حمایت و رشد این عزیزان ارائه کرده و با پیگیری مستمر و منضبط آنرا به ثمر برسانید بدیهی است همه مجموعه های موسسه فاخر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) این مجموعه نو پا را در انجام وظائف یاری خواهند رساند.

توکل بر خدای متعال و استعانت از ذات اقدس او و توسل مستمر به ذوات مقدسه معصومین(علیهم السلام) بویژه حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) شرط موفقیت در این مسیر است برای شما در این مسیر نورانی توفیق روز افزون را از خدای مهربان خوهانم.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها)

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱