بازدید مدیر حوزه های علمیه خواهران از غرفه جامعه الزهرا در نمایشگاه قرآن

001

مدیر حوزه های علمیه خواهران روز گذشته با حضور در غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه قرآن در جریان فعالیت ها و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی این موسسه علمی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و بین ­الملل، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت­ پور روز گذشته از غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه قرآن بازدید کرد.

وی با تقدیر از فعالیت­ های علمی و پژوهشی این موسسه علمی، ارائه نمایشگاهی این اقدامات را برای معرفی کارکردهای حوزه های علمیه خواهران و جایگاه بانوان طلبه در نقشه علمی کشور ضروری دانست.

گفتنی است، غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در بخش حوزوی نمایشگاه بین­ المللی قرآن با ارائه آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی بانوان طلبه این موسسه به ویژه در زمینه قرآن و علوم قرآنی، معرفی ظرفیت­ های علمی این حوزه علمیه، راهنمایی بانوان علاقه­ مند به فراگیری علوم حوزوی، مشاوره در زمینه­ های خانوادگی، تربیتی و اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان از سوی کارشناسان خانم، فعال و پذیرای بازدیدکنندگان گرامی است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

 

004

003

002

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱