غرفه جامعه‌الزهرا(س) در نهمین روز نمایشگاه قرآن

غرفه جامعه در نهمین روز نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پژمان فر و دکتر قدیری ابیانه در نهمین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هم اکنون در مصلای تهران دایر است و غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یکی از غرفه‌های فعال این نمایشگاه است. 

در این غرفه بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی این موسسه علمی معرفی و دستاوردهای آن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و روزانه سه کارشناس و مشاور در میز مشاوره حضور دارند و به ارائه مشاوره در زمینه‌های خانواده، تربیت فرزند، مشاوره فقهی و اعتقادی می‌پردازند.

شب گذشته و در نهمین روز نمایشگاه، جناب آقای دکتر قدیری ابیانه سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، استرالیا و مکزیک از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از دیگر بازدیدکنندگان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در شب گذشته بود.

برگزاری مسابقه فرهنگی ضیافت اندیشه از دیگر برنامه‌های غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود که مورد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

دلنوشته یکی از مخاطبان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پس از بهره گیری از راهنمایی‌های یکی اساتید مشاور این مؤسسه علمی آموزشی حوزوی از دیگر موارد مورد توجه در این روز بود، این مراجعه کننده پس از بازدید از غرفه و بهره‌مندی از مشاوره در قسمتی از دلنوشته خود نوشته است: «درحالیکه به سمت یأس و ناامیدی می‌رفتم دست خداوند، هدایتگر بنده به این غرفه شد و الان با حالی خوب و سبکبال از اینجا می‌روم. بدون اغراق اینجا شاید قطعه ای از بهشت است».

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا روز چهارشنبه اول خرداد در مصلای تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 17 تا 24 از نمایشگاه بازدید کرده و از مشاوره مشاوران میزهای مشاوره بهره مند شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱