از سوی مدرسه علمیه طیبات؛

نمایشگاه عکس "با روح خدا در ماه خدا" راه‌اندازی شد

image_2019_5_5-10_21_52_26_MG5

نمایشگاه عکس و پوستر سبک زندگی امام خمینی(ره) با عنوان«با روح خدا در ماه خدا» در ماه مبارک رمضان و در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در مدرسه علمیّه طیّبات راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نمایشگاه عکس و پوستر سبک زندگی امام خمینی(ره) با عنوان «با روح خدا در ماه خدا» از سوی واحد تربیتی –فرهنگی مدرسه علمیّه طیّبات در ماه مبارک رمضان و در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد.

عکس ها و پوسترهای این نمایشگاه، دربردارنده وصایا، خاطرات، سخنان و نکته‌های آموزنده از سبک زندگی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان است.

این نمایشگاه با استقبال چشمگیر طلاب مواجه شده است، به‌ویژه نامه آکنده از مهر و محبت رهبر کبیر انقلاب به همسرشان، اینکه یک مرجع تقلید شیعه به شکل بسیار لطیف به همسر خویش ابراز احساسات می‌کند، خود ریشه در سبک زندگی، فرهنگ قرآنی و فرهنگ سنتی پر مهر و محبت ایرانی دارد که خود به خود بسیاری از تبلیغات منفی بیرونی علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، تأسی به سبک زندگی بزرگان و استفاده‌های معنوی و تربیتی از ایشان در ماه مبارک رمضان است.

این نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان در زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره) راه‌اندازی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱