بازدید مدیر جامعه الزهرا از نمایشگاه قرآن

بازدید حجت الاسلام والمسلمین مدنی از نمایشگاه قرآن

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بازدید از نمایشگاه قرآن و حضور در بخش حوزوی آن، از فعالیت های قرآنی نهادها و موسسات حوزوی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی شب گذشته با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن از فعالیت های قرآنی موسسات و نهادهای مختلف داخلی و خارجی بازدید کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در بخش حوزوی نمایشگاه و بازدید از غرفه های آن، شرکت موسسات و نهادهای حوزوی را در نمایشگاه های اینچنینی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ارائه گزارش فعالیت و ارتباط کارآمد با مردم می تواند پاسخگوی بسیاری از شبهات و توهمات مطرح شده در فضای مجازی باشد.

وی در ادامه با حضور در غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام و بازدید از بخش مشاوره حوزوی از دست اندرکاران و مشاوران و غرفه داران قدردانی کرد.

اهدای جایزه برندگان مسابقه ضیافت اندیشه که هر شب در غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود، بازدید از غرفه آستان قدس رضوی و مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری قرآنی ایکنا از دیگر برنامه های مدیر جامعه الزهرا در نمایشگاه قرآن بود.

گفتنی است، بخش حوزوی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا روز چهارشنبه اول خرداد در مصلای تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱