مدیر جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

ارتباط بین لبنان و ایران ریشه‌های عمیق و تاریخی دارد

حجت الاسلام و المسلمین مدنی

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: برای گزینش نخبگان جهان اسلام نیازمند حضور در چنین برنامه هایی هستیم.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود مدنی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان در گفتگویی اظهار کرد: ریشه های ارتباط بین لبنان و ایران ریشه های عمیق و اساسی است، در هر دو کشور محبت به اهل بیت(علیهم‌السلام) وجود دارد و در میدان های انقلاب اسلامی حضور داشته اند؛ این ریشه ها، لبنان و ایران را با یک ارتباط وثیق و اساسی مرتبط کرده است.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در مورد هفته فرهنگی قم در لبنان گفت: این رویداد فرصت ارزشمندی است تا واقعیت همبستگی دو کشور را نشان دهد، ما در قدم اول از اظهار محبت مردم نبطیه، احساس می کنیم که در خانه خودمان هستیم و این برنامه قدم های اولیه است، امیدواریم به واقعیت های اجرایی در همه عرصه های فرهنگی، معنوی و اقتصادی استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در مورد غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در رویداد فرهنگی قم در لبنان اشاره کرد و افزود: این مؤسسه علمی حوزوی ظرفیت های خود را در این رویداد عرضه کرده است تا بدانیم در چه سطوحی می توانیم درخدمت خواهران لبنانی باشیم و چه خدماتی را می توانیم در لبنان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: بانوان لبنانی با دیدگاه خوبی در غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حضور پیدا کرده اند، امیدواریم این نمایشگاه زمینه ساز ارتباطات دوسویه و تداوم ارتباطات و تعاملات در آینده باشد.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: امسال داوطلبان پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیش از سه برابر ظرفیت شرکت کرده اند و ما برای گزینش نخبگان جهان اسلام نیازمند چنین برنامه هایی هستیم.

گفتنی است نمایشگاه هفته فرهنگی قم در نبطیه تا 25 اردیبهشت ماه جاری در مجتمع تجاری ریفولی واقع در خیابان مرجعیون این شهر برای بازدید عموم دایر است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱