اعلام شرایط بیمه اساتید حق التدریس

بیمه

شرایط پذیرش عضویت بیمه اساتید حق التدریس از سوی مدیر امور اساتید جامعه‌الزهرا سلام الله علیها اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رسولی نیا  در گفتگو با واحد خبر، به وضعیت بیمه اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه طی تعاملی که از سال های گذشته با جامعه‌الزهرا علیهاالسلام داشته است، برای سال 98 نیز عضویت جدید می­پذیرد.

مدیر اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: از جمله شرایط لازم جهت پذیرش عضویت بیمه از سوی مرکز خدمات حوزه به عنوان کارفرما این است که شخص بیمه‌شونده، طلبه و دارای کد مرکز خدمات باشد؛ همچنین شخص بیمه‌شونده باید دارای پرونده پذیرش فعال در مرکز خدمات باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولی نیا با بیان اینکه شرط سنی کمتر از 50 سال برای اساتید بیمه‌شونده در نظر گرفته شده است، افزود: اساتید باید هر سال با مراجعه به سایت مرکز خدمات به نشانی http://www.csis.ir و سامانه سخا جهت درخواست تمدید پرونده، بروزرسانی و فعال‌سازی آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شرط ثبت درخواست عضویت بیمه در ابتدا 10 ساعت تدریس در مدارس عمومی و مراکز  تخصصی معاونت آموزش و واحد پاسخگویی به سؤالات شرعی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و سایر مراکز حوزوی است، اما در ادامه با هر میزان واحد درسی، مرکز خدمات اقدام به بیمه‌پردازی می‌کند، مگر اینکه بنا به دلایلی پرونده بیمه غیرفعال شود که در این صورت، برای فعالسازی مجدد پرونده بیمه، شرط 10 واحد اعمال می‌شود.

مدیر اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه 19/2 درصد بیمه را پرداخت می‌کند، در صورتیکه استاد 10 ساعت تدریس در هفته داشته باشد، 7 درصد حق بیمه توسط جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پرداخت می‌شود، اساتیدی هم که پرونده بیمه آن‌ها فعال، اما میزان واحدهای درسی آن‌ها در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام کمتر از 10 واحد است، 7 درصد حق بیمه به عهده استاد است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولی نیا بیان داشت: اساتیدی که میزان واحدهای درسی آن ها کمتر از 10 واحد می­باشد و پرداخت  7 درصد حق بیمه به عهده خودشان می­باشد در صورت بدهی بیشتر از 2.000.000 ریال به مرکز خدمات، بدهی خود را تسویه نمایند تا پرونده بیمه شان غیرفعال نشود و چنانچه با شروع ترم جدید، واحدهایشان به 10 افزایش یافت، در ادامه حق بیمه آن ها از طرف جامعه پرداخت خواهد شد؛ لذا در صورت بدهی و دریافت پیامک اخطار از طرف مرکز خدمات، فقط مبلغ بدهی خود را که مربوط به ترمی است که واحدهایشان کمتر از 10 بوده تسویه نمایند و اقساط جدید را که به عهده جامعه الزهرا سلام الله علیها می­باشد پرداخت ننمایند؛ زیرا مبالغ پرداختی آن ها قابل برگشت نیست.

گفتنی است، اساتید گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست عضویت بیمه با آقای محصلی مسئول بیمه مرکز خدمات حوزه به شماره 31206247 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱