وظیفه طلاب در مقابله هجمه های فرهنگی دشمن چندین برابر شده است

13980314_0842750

فارغ‌التحصیل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: با توجه به هجمه فرهنگی که در جامعه صورت می‌گیرد، امروز وظیفه طلاب چندین برابر شده است، بنابراین ما در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم، موظفیم در راه دین و نشر معارف اسلامی گام برداریم.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، خانم مرتمی از فارغ التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حاشیه اعزام کاروان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) عنوان کرد: این سفر معنوی به همت مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تدارک دیده شده است که امیدواریم وظیفه‌ای که به عهده ما هست و آن حقی که حضرت امام(ره) به گردن ما دارند، به خوبی انجام دهیم.

فارغ التحصیل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد:  ما امروز با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی میثاقی دوباره می‌بندیم، راهی که حضرت امام(ره) پیمودند و حضرت آقا ادامه می‌دهند، ما هم به پیروی از ایشان و در رکاب ایشان حرکت می‌‌کنیم و مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام می‌دهیم.

مرتمی تصریح کرد: با توجه به هجمه فرهنگی که در جامعه صورت می‌گیرد، امروز وظیفه طلاب چندین برابر شده است، بنابراین ما در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار گرفتیم، طبق فرمایش قرآن کریم و فرمایشات حضرات معصومین علیهم‌السلام موظف هستیم که در راه دین و نشر معارف اسلامی گام برداریم.

کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قم تأکید کرد: امروز جامعه ما نیاز به تبلیغ و ارشاد دارد و ما امیدواریم ابتدا خود را صلاح کنیم و بعد در خدمت جامعه اسلامی باشیم.

وی یادآور شد: امروز هجمه های زیادی از سوی دشمن و همدستان آن در داخل کشورصورت می گیرد و ما بیشترین ضربه را ازآنان می خوریم، اما ما به واسطه شناخت اسلام و شناخت صحیح انقلاب می توانیم در مسیر صحیح گام برداریم و به فرموده رهبری، انقلابی بمانیم.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱