مدیر جامعه الزهرا خبر داد:

آمادگی جامعه الزهرا برای تربیت نیروهای متخصص در زمینه مبارزه با مواد مخدر

انعقاد تفاهم نامه همکاری جامعه الزهرا با ستاد مبارزه با مواد مخدر (9)

مدیر جامعه الزهرا(س) ایجاد تفاهم جهت مبارزه با مواد مخدر را حرکتی رو به جلو عنوان کرد و گفت: امیدواریم این نوع فعالیت ها منجر به ایجاد جامعه ای پاک و منزه شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام پیش از ظهر چهارشنبه 22 خردادماه در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان این که اعتیاد به مواد مخدر یکی از شایع ترین چالش های دنیای معاصر است، اظهار داشت: این معضل اجتماعی مشکلات بسیاری برای دولت و مردم ایجاد کرده و به دغدغه بسیاری از دولتها تبدیل شده است.

 وی افزود: ایران اسلامی به جهت انقلاب فرهنگی و نگاه دینی به مسائل اجتماعی و فرهنگی بر خود وظیفه می داند با چالش ها و آسیب های اجتماعی مبارزه کند و جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز به عنوان نهاد حوزوی و دینی آمادگی دارد در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر پیشگام باشد.

 مدیر جامعه الزهرا(س) ایجاد تفاهم جهت مبارزه با مواد مخدر را حرکتی رو به جلو عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم این نوع فعالیت ها منجر به ایجاد جامعه ای پاک و منزه شود.

 وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم در بحث آسیب های اجتماعی و دیگر مسائل فرهنگی، ظرفیت های جامعه الزهرا علیهاالسلام را به کار بگیریم و در این راستا نیاز است آموزش های لازم به مبلغان خواهر در زمینه آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد داده شده و منابع مفیدی در اختیار آنها قرار گیرد که این بخش با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر میسر خواهد بود.

 حجت الاسلام والمسلمین مدنی تربیت کادر متخصص در عرصه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: از منظر دینی نیز اعتیاد به مواد مخدر یک منکر و حرام شرعی است و جامعه الزهرا علیهاالسلام بر اساس رسالت حوزوی، بر خود وظیفه می داند تا در این مسیر گام بردارد.

وی با اشاره به فعالیت های جامعه الزهرا(س) گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار طلبه در مقاطع لیسانس(سطح2)، ارشد(سطح3) و دکتری(سطح4) در این مجموعه علمی مشغول به تحصیل هستند. همچنین 1200 دانش آموز، 500 دانشجو و بیش از یکهزار کودک در مجموعه های آموزشی و مهدکودک جامعه الزهرا علیهاالسلام در حال آموزش و تربیت هستند.

 مدیر جامعه الزهرا(س) در پایان گفت: ظرفیت بالایی در جامعه الزهرا(س) وجود دارد و می تواند شبکه قدرتمند خوبی در خدمت نظام و انقلاب باشد.

 گفتنی است، تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و جامعه الزهرا(س) با هدف برنامه‌ریزی و اجرای مشترک طرح‌های پیشگیری، اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و توانمندسازی به همراه همکاری در برگزاری همایش‌های تخصصی به امضای حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا و سردار منتظرالمهدی معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر رسید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱