با حضور بیش از هزار و 150 طلبه جامعه‌الزهرا(س)؛

اردوی فرهنگی تفریحی باغ کوثر برگزار شد

باغ دستجرد

اردوی فرهنگی تفریحی باغ کوثر با حضور بیش از هزار و 150 طلبه جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، اردوی فرهنگی تفریحی باغ کوثر از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با حضور طلاب ایرانی و بین‌الملل تمام‌وقت روزانه و خوابگاهی، نیمه‌وقت صبح و عصر، مجازی و غیرحضوری این مؤسسه برگزار شد.

اردوی فرهنگی تفریحی باغ کوثر به مدت سه روز برگزار شد و طلاب بین الملل روز پنجشنبه، 7 اردیبهشت ماه و طلاب ایرانی از بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در روزهای پنجشنبه و جمعه، 20 و 21 اردیبهشت ماه در این اردو شرکت کردند.

در این اردو که طلاب به همراه فرزندانشان حضور داشتند، برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله فعالیت‌های ورزشی، حلقه‌های معرفتی، نشست فرهنگی و برنامه‌های دیگر برگزار شد.

در حاشیه این اردو، حجت الاسلام و المسلمین حسین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی تبلیغی، به سئوالات طلاب در این زمینه پاسخ گفت.

تمرین کارهای گروهی و تشکیلاتی طلاب، کسب انرژی و آرامش از طبیعت، ایجاد شور و نشاط و شادابی جسمی و روحی، ایجاد فضایی مناسب برای رقابت همراه با رفاقت و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی از جمله اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی تفریح بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱