فراخوان ثبت نام ترم تابستان مجازی ویژه طلاب مدارس علمیه حضوری

ثبت نام ترم تابستان

مدیر مدرسه علمیه بیّنات با اشاره به برگزاری ترم تابستان مجازی (آنلاین) ویژه طلاب مدارس علمیه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، گفت: طلاب خوابگاهی جهت بهره‌مندی از ایام اوقات فراغت تابستان می‌توانند در ترم تابستان مجازی ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم نرگس سادات خداشناس روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ثبت نام و انتخاب واحد طلاب همه مدارس علمیه حضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در کلاس‌های ترم تابستان ۹8 روزهای 18و 19 تیرماه انجام می‌شود.

مدیر مدرسه علمیّه بیّنات با بیان اینکه کلاس‌های ترم تابستان ۹8 به صورت مجازی نیز برگزار می‌شود، افزود: از آنجا که طلاب خوابگاهی در ایام تابستان تعطیل هستند، به منظور استفاده بهتر از تعطیلات و جهت جبران و تکمیل واحد های درسی خود  می‌توانند برخی دروس ترم تابستان را که به صورت آنلاین - مجازی برگزار می‌شود، انتخاب کنند.

خداشناس افزود: طلاب روزانه دوره عمومی می‌توانند علاوه بر کلاس‌های حضوری در کلاس‌های مجازی نیز شرکت کنند، اما طلاب خوابگاهی فقط مجاز به شرکت در کلاس‌های  مجازی هستند.

وی با بیان اینکه بانوان طلبه، مجاز به انتخاب حداکثر ۴ واحد درسی هستند، گفت: 13 عنوان درسی به صورت مجازی در این ترم ارائه می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه بیّنات بیان داشت: ترم تابستان مجازی از 5 مردادماه آغاز  و تا 18مرداد ادامه دارد، همچنین زمان برگزاری امتحانات مجازی، 24 تا 26 شهریورماه است که به صورت حضوری در سالن مدرسه علمیّه بینات برگزار می‌شود.

خداشناس تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش مرکز آموزش مجازی در ترم تابستان 360 نفر است، اولویت با طلاب خوابگاهی است که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند.

دانلود برنامه کلاسی ترم تابستان 98-1397

دانلود تقویم آموزشی ترم تابستان 98-1397

 برنامه کلاسی ترم تابستان 98-1397

تقویم آموزشی ترم  تابستان 98-1397

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱