حضور جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی

نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از حضور غرفه این مؤسسه علمی حوزوی در نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با عنوان توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی عصر روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم راه اندازی شد.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال محلی برای تبادل فعالیت‌هایی است که قابلیت عرضه در فضای مجازی را دارند و فعالان این حوزه از جمله تولیدکنندگان و کاشناسان فنی فضای مجازی به تعامل با یکدیگر می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه تصریح کرد: برپایی غرفه‌های حوزوی از جمله شاخصه‌های این نمایشگاه است و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و موسسه دارالحدیث در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سه بخش پیش بینی شده است، در نخستین بخش، فعالیت‌های آموزش مجازی این مؤسسه که ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری است، ارائه می‌شود و ظرفیت آموزش در فضای مجازی با استفاده از محتواهای تولیدی این موسسه برای بازدیدکنندگان تشریح می شود.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: حدود 8 هزار طلبه مجازی و غیرحضوری در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل هستند که بسیاری از فعالیت‌های آموزشی آنان از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه ادامه داد: بخش پاسخ به سؤالات فقه و معارف از دیگر بخش‌های این غرفه است که دستاوردها و خدمات الکترونیکی اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله محتواهای فقهی و معارفی، پاسخ به سؤالات آفلاین و آنلاین و نگارخانه شامل مستندات تصویری فقه و معارف، نرم افزارهای بارگذاری شده در این سایت و همچنین فعالیت کانال این اداره در پیام رسان سروش عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: در بخش فرابخشی که سومین میز این غرفه است، کارشناسان و مدیران مجموعه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به ارائه دستاوردهای علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی این موسسه می‌پردازند. 

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: در این غرفه، بخشی نیز به قراردادها، بازدیدها و ملاقات‌ها اختصاص دارد که مؤسسات رسانه‌ای و فعالان عرصه فضای مجازی برای هم اندیشی و همکاری در این بخش حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه یادآور شد: این نمایشگاه از 28 تا 31 خرداد ماه، در محل دائمی نمایشگا‌های استان قم واقع در بلوار امام موسی صدر جنب استانداری برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت 16تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱