استقبال از غرفه جامعه‌الزهرا(س) در دومین روز برگزاری نمایشگاه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی

نمایشگاه کسب و کار فضای مجازی 3

جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی در دومین روز برگزاری نمایشگاه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با عنوان توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی عصر روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم راه اندازی شد.

غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یکی از غرفه های حاضر در این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است.

در دومین روز برگزاری این نمایشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای نعیمی، دبیر هیئت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد و با روند کار در این غرفه آشنا شد.

آقای  مهندس متقیان، مدیر کل پدافند غیرعامل استان قم از دیگر بازدیدکنندگان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این نمایشگاه بود، همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای کاویانی رئیس مدرسه بنت الهدی ضمن بازدید از نمایشگاه در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز حضور یافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زارع مدیر مطالعات و فضای مجازی در فناوری اطلاعات حوزه علمیه برادارن، آقای مهندس شیرکوند معاون رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد، آقای مهندس صمیمی مدیرمسئول استارت‌آپ شفق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداللهی نماینده مرکز فقه سواد بازی‌های رایانه‌ای مدبر از دیگر مسئولانی بودند که از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند و با مسئولان و کارشناسان این مجموعه تعاملاتی داشتند.

با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آجرلو و آقای گل‌پرور از روابط عمومی مؤسسه زمانه، آقای مهندس موسوی‌نژاد مسئول انجمن پویانمایی کودک از موسسه سفیر بیان پویافیلم، آقای مهندس توکلی مدیرعامل شرکت ریزبین و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی مسئول گروه تبلیغی مؤسسه ماهک در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز تعاملات و راه‌های همکاری دوجانبه در عرصه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی و غیره صورت گرفت که برخی از این تعاملات در طی برگزاری نمایشگاه و برخی بعد از نمایشگاه پیگیری و اجرایی می‌شود.

علاوه بر مسئولان و فعالان فضای مجازی، غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مورد استقبال عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه تا ۳۱ خرداد در محل دائمی نمایشگا‌های استان قم واقع در بلوار امام موسی صدر جنب استانداری برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت ساعت 16 تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱