غرفه جامعه‌الزهرا(س) در سومین روز نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

بازدید مدیر جامعه الزهرا از نمایشگاه رسانه های دیجیتال (6)

غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سومین روز نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی مورد بازدید جمعی از مسئولان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سومین روز دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که با عنوان توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی در قم برگزار شد، مورد بازدید جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله بازدیدکنندگان نمایشگاه بود که ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور یافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه مدیر کل روابط عمومی و بین الملل، خانم عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده نیز همراه با مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از نمایشگاه بازدید کردند.

در جریان این بازدید، خانم صافی و خانم احسانی مسئولان غرفه به ارائه گزارشی از نمایشگاه و اهمیت فضای مجازی در ارائه محتواهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و غیره پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی نیز ضمن قدردانی از تلاش کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در برپایی این غرفه بر لزوم تشکیل کمیته فضای مجازی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی نیز بر لزوم راه اندازی مرکز هنر و رسانه اشاره کرد و گفت: در این مرکز می‌توان به تولید محتواهای هنری و رسانه‌ای در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پرداخت و آموزه‌های دینی را به مخاطبان عرضه کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری معاون ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه از جمله بازدیدکنندگان نخستین این نمایشگاه بود که از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از این غرفه، بر لزوم ارائه محتواهای مناسب فرهنگی و علمی به طلاب فارغ التحصیل بین‌الملل و راه‌اندازی شبکه بانوان طلبه فارغ التحصیل بین الملل در ایران و خارج از کشور از طریق فضای مجازی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضان عزیزی و آقای حسینی از دفتر خبری افق حوزه نیز از دیگر بازدیدکنندگان این غرفه بودند که جهت تعامل بیشتر این دفتر با جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پیشنهاداتی ارائه کردند.

دکتر اباذر جعفری دبير کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مخدوم رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نیز در زمینه تربیت مبلغ فضای مجازی با رویکرد آموزش رسانه ای با مسئولان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تعاملاتی داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلام نطاق معاون آموزش ستاد نماز جمعه و قرارگاه خاتم الانبیا نیز ضمن بازدید از غرفه، تقاضای برگزاری دوره آموزشی مختلف را برای بانوان جامعه و طلاب دیگر مؤسسات و حوزه‌های علمیه خواستار شد.

مسئولان غرفه‌های پیک اسمارت، شفق، دانشگاه قرآن و حدیث، مرکز نوآوری شکوفایی حوزه عالمیه خراسان در عرصه‌های چاپ  و نشر، تبلیغات و رسانه، دریافت محتواهای آموزشی و استفاده از شیوه‌های نوین آموزش مجازی پیشنهاداتی ارائه کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداللهی نماینده مرکز فقه سواد بازی‌های رایانه ای مدبر و دکتر رحمتی از مرکز رسانه‌های دیجیتال نیز ضمن بازدید از غرفه به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

خانم ظهیری مشاور استاندار قم و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران نیز از جمله بازدیدکنندگان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱