مبلغ دینی در نشست بصیرت افزایی تحلیل آخرین تحولات میدانی سوریه چرایی نیاز به مدافعان حرم؛

موفقیت‌های تفکر انقلابی در منطقه موجب دشمنی‌های علنی استکبار شده است

نشست بصیرت افزایی حضور مدافعان حرم در سوریه

حجت الاسلام و المسلمین محسن حسنی سعدی گفت: پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی و موفقیت‌های تفکر انقلابی در منطقه که موجب دشمنی‌های علنی استکبار و صهیونیسم و ایادی منطقه شده است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نشست بصیرت افزایی با موضوع تحلیل آخرین تحولات میدانی سوریه چرایی نیاز به مدافعان حرم روز یکشنبه از سوی مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی و با حضور بانوان طلبه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در آمفی تئاتر ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محسن حسنی سعدی ضمن بررسی تحولات منطقه و دشمنی‌های استکبار با انقلاب اسلامی از بدو انقلاب اسلامی تا کنون به بیان دستاوردهای جبهه مقاومت پرداخت.

این مبلغ دینی با اشاره به پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی و موفقیت‌های تفکر انقلابی در منطقه که موجب دشمنی‌های علنی استکبار و صهیونیسم و ایادی منطقه شده است، خواستار ترویج روحیه امیدواری و تبلیغ این دستاوردها به جهت نشاط بیشتر و قدردانی و شکر نعمت‌های الهی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی سعدی در ادامه به بیان مشکلاتی که جانبازان، شهدا و خانواده‌های ایشان در راه رسیدن به این موفقیت ها متحمل می شوند، اشاره و تصریح کرد: ما هم باید در راه ترویج افکار امام راحل(رضوان الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله تعالی)، سختی ها را تحمل کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی افزود: ما نباید از سختی هایی که در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی وجود داشته باشد، ابایی داشته باشیم.

مبلغ حوزه علمیه با اشاره به نامگذاری سال 1397 به سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اظهار داشت: یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، حمایت از کالای ایرانی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی سعدی ادامه داد: ما باید به جای خرید کالای خارجی به خرید کالای ایرانی اهتمام داشته باشیم تا بدین وسیله در پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت داشته باشیم.

وی در ادامه به مخارج بالای دولت آمریکا و استکبار در منطقه و عدم موفقیت آن ها اشاره کرد و توسعه، پیروزی و پیشرفت در سوریه توسط جبهه مقاومت را مدیون پیروی از الگوی صحیح فطری، حسینی(علیه السلام) و انقلابی دانست نه هزینه کردن‌های مادی که این روزها توسط منتقدان و مخالفان حضور مدافعان حرم مطرح شده است.

این مبلغ دینی به نمونه‌هایی از اخلاق اسلامی، روحیه شهادت طلبی و همچنین حضور فرماندهان ایرانی در خط مقدم جنگ سوریه اشاره داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی سعدی در پایان، حضور مستقیم آن هم با تمام توان و قوای در حملات این روزها را نشانه تهدیدی جدی برای از دست دادن منافع و مواضع آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل در منطقه دانست.

 

نشست بصیرت افزایی سوریه و مدافعان حرم

نشست بصیرت افزایی حضور مدافعان حرم سوریه

نشست بصیرت افزایی حضور مدافعان حرم در سوریه

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱