رئیس سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

گزینش طلاب توانمند و با استعداد آینده حوزه علمیه را تضمین می‌کند

عمرانی فر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر با اشاره به روند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، گفت: گزینش طلاب صالح، توانمند و بااستعداد، پیشرفت و آینده حوزه علمیه را تضمین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذرعمرانی فر روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سطح دو از 20 خرداد سال جاری آغاز شده است و تا 13 تیر ادامه دارد.

لزوم ثبت نام همه قبول شدگان آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در مصاحبه

رئیس سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: مصاحبه پذیرفته‌شدگان سطح سه و چهار از 22 تیر آغاز و در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود و تا 9 مرداد ادامه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر ادامه داد: تعدادی از مصاحبه‌های دوره عمومی از 7 اردیبهشت تا 2 خرداد برگزار شد، همچنین مصاحبه طلاب خوابگاهی در بازه زمانی 15 تا 20 تیر انجام می‌شود.  

وی تصریح کرد: همه  داوطلبانی  كه  نام  آنها  در  سامانه  اعلام  نتایج،  قبول  یا  معاف  از  آزمون  اعلام  شده است، باید برای ثبت  نام مصاحبه، تكمیل  مدارک  و تعیین  زمان  مصاحبه بر  اساس  جدول  زمانبندی، به  سامانه  پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir  مراجعه و برای نوبت مصاحبه ثبت نام کنند.

برگزاری مصاحبه عمومی و علمی برای داوطلبان مقاطع تحصیلات تکمیلی

رئیس سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با تأکید بر اینکه داوطلبان، دفترچه راهنمای مصاحبه را به دقت مطالعه کنند، یادآور شد: داوطلبان حتی‌الامکان پرینت کارت مصاحبه خود را به همراه داشته باشند و در زمان اعلام شده برای مصاحبه حاضر شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر اضافه کرد: افرادی که کد رهگیری خود را فراموش کردند از طریق بخش پشتیبانی با عنوان" ارسال و پیگیری درخواست" سامانه پذیرش و ارائه مشخصات خود، کد رهگیری دریافت کرده و کارت مصاحبه خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: مصاحبه پذیرش برای سال جاری به صورت متمرکز در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام انجام می‌شود.

رئیس سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه سال گذشته، 9 هزار نفر ساعت مصاحبه انجام شده است، گفت: در مقطع تحصیلی سطح دو و بازپذیری، مصاحبه عمومی صورت می‌گیرد، اما در مقاطع تحصیلی تکمیلی، علاوه بر مصاحبه عمومی، مصاحبه علمی هم انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر اضافه کرد: مصاحبه عمومی داوطلبان مقاطع تحصیلات تکمیلی در شیفت صبح و مصاحبه علمی آنان در شیفت عصر صورت می‌گیرد.

گزینش طلاب صالح، توانمند و بااستعداد، پیشرفت و آینده حوزه علمیه را تضمین می‌کند

وی عنوان کرد: امسال همه اساتید مصاحبه کننده دارای کد شناسایی هستند و داوطلبان می‌توانند در فرم نظرسنجی نسبت به اساتید مصاحبه گر اعلام نظر کنند.

رئیس سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: اساتید مصاحبه‌گر در جلسات مصاحبه همه جوانب را در نظر می‌گیرند؛ زیرا گزینش طلاب صالح، توانمند و بااستعداد، پیشرفت و آینده حوزه علمیه را تضمین می‌کند.

امکان انتخاب اولویت دوم و سوم رشته و برنامه تحصیلی در زمان مصاحبه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر بیان داشت: امسال ظرفیت ویژه‌ای برای شیفت عصر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به وجود آمده که مورد تصویب مدیریت قرار گرفته و همه داوطلبانی که به مصاحبه دعوت می‌شوند، علاوه بر رشته و برنامه تحصیلی که انتخاب کردند، می‌توانند اولویت دوم و سوم رشته و برنامه تحصیلی خود را مشخص کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان هر گونه سؤال، ابهام و یا درخواستی دارند، از طریق سامانه پذیرش و بخش ارسال و پیگیری درخواست ها اقدام کنند که شناسه و کد رهگیری دریافت می‌کنند و کمتر از 48 ساعت به درخواست آنان پاسخ داده می‌شود.

رئیس سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان یادآور شد: نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اوایل شهریور از طریق سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و سامانه پذیرش اعلام می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱