آغاز ثبت نام دوره تربیت مدرس از بین طلاب ایرانی و غیرایرانی 

تربیت مدرس

مدیر اداره امور اساتید از آغاز ثبت نام دومین دوره تربیت مدرس ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی‌نیا روز سه­ شنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به آغاز ثبت نام دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا  علیهاالسلام عنوان کرد: معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد، تربیت و توانمندسازی آنان جهت تدریس در موضوعات علمی مختلف، شناخت شرکت‌کنندگان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس، تأمین مدرّس جهت تدریس در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز همسو در داخل و خارج از کشور دومین‌ دوره تربیت مدرس را برای طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه برگزار می‌کند.

مدیر اداره امور اساتید با بیان اینکه زمان ثبت نام در دوره تربیت مدرس از سه­ شنبه 11 تیرماه تا پنج­شنبه 20 تیرماه است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir/ مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از مدرسان خانم در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر مراکز آموزشی خواهران و نیز نیاز به مدرسان توانمند و آشنا به روش‌های نوین آموزشی، از ضرور‌ت‌های برگزاری دوره تربیت مدرس است.

مدیر اداره امور اساتید بیان داشت: بانوان طلبه جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام می‌توانند دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه آن ثبت‌نام کنند.

جهت مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱