در آیین فارغ‌التحصیلی طلاب سطح دو جامعه‌الزهرا(س)؛

برترین‌های آموزشی و تربیتی مدارس علمیه تجلیل شدند

در آیین فارغ‌التحصیلی طلاب سطح دو جامعه‌الزهرا(س)، برترین های آموزشی و تربیتی مدارس علمیه تجلیل شدند.

آیین فارغ التحصیلی به گزارش روابط عمومی و بین الملل، برترین های آموزشی و تربیتی مدارس علمیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز پنجشنبه در آیین فارغ التحصیلی طلاب سطح دو که در آمفی تئاتر همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

مراسم تجلیل از برترین های آموزشی و تربیتی مدارس علمیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمود مدنی» مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، حجت الاسلام و المسلمین «ناصر شهیدی» معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و سرکار خانم «طیبه سادات طباطبایی» مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

در این مراسم، سرکار خانم «آمنه بی بی» از مدرسه علمیه تمام وقت بین الملل به عنوان برترین آموزشی تجلیل شد، همچنین از مدرسه علمیه نیمه وقت بین الملل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، خانم ها «سمیه طاهری» و «زهرا حجتی» به عنوان برترین های آموزشی و خانم ها «زکیه انصاری» و «رقیه رضوانی» به عنوان برترین های تربیتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

خانم «آرزو مرادی» به عنوان برترین آموزشی، خانم «زهرا آمره» برترین آموزشی تربیتی و «منصوره الماسی» به عنوان برترین آموزشی و خانم ها «راضیه باقری» و «ملوک سیناپور» به عنوان برترین تربیتی از مدرسه علمیه نیمه وقت بین الملل معرفی شدند.

از مدرسه تمام وقت روزانه، خانم ها «فاطمه مفتوحی» و «زینب الموسوی» برترین های آموزشی؛ خانم «سیده کبرا حسینی مؤمن» برترین آموزشی و تربیتی و خانم «فاطمه سادات سیدمیرزایی» به عنوان برترین تربیتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرکار خانم «مهری بوجی افسانه» از مدرسه تمام وقت خوابگاهی به عنوان برترین آموزشی و خانم ها «عارفه مهدوی نیا»، «معصومه یوسفی مداح» و «مریم الهی» از مرکز آموزش غیرحضوری به عنوان برترین های آموزشی تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم، به قید قرعه به چند نفر از طلابی که دارای نام «فاطمه»، «زهرا» و یا یکی از القاب حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) بودند، هدایایی اهدا شد.

معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی و دلنوشته از دیگر برنامه های این مراسم بود که فارغ التحصیلان، خاطره ها و دلنوشته های خود در طول سال تحصیلی را ارسال کردند و به برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا شد.

خانم رقیه رضوانی از بخش نیمه وقت بین الملل یکی از طلاب سطح دو به نیابت از بانوان طلبه، دلنوشته خود را قرائت کرد.

در این بخش، سرکار خانم ها «رقیه رضوانی»، «فاطمه سادات حسینی چاوشی»، «زهرا حجتی» و «زهرا کرمانشاهی» حائز رتبه های برتر شدند و مورد قدردانی قرار گرفتند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱