ثبت نام دوره کوتاه مدت «آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش»

دوره مجازی آزمون آموزش و پرورش

مهلت ثبت نام در دوره کوتاه مدت آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش تا 17 تیر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جنباب آقای مرتضی برگستان مدیرکل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، دوره کوتاه مدتی به صورت مجازی جهت آمادگی دانش‌آموختگان برای این آزمون، با همکاری «مرکز تربیت مبلغ معلم» (پردیس حوزوی دانشگاه فرهنگیان) برگزار می‌شود.

مدیرکل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران یادآور شد: ورود و استخدام دانش‌آموختگان  در آموزش و پرورش با دو روش امكان پذير است؛ روش اول: شرکت در کنکور سراسری و انتخاب دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل؛ روش دوم: شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، طبق ماده 28 اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان و موفقيت در آزمون استخدامي.

برگستان تصریح کرد: بر اساس جلسات برگزار شده با مرکز تربیت مبلغ معلم، خواهران طلبه امسال می‌توانند در آزمون استخدامی در 8 رشته شرکت کنند که یکی از آن‌ها رشته آموزگار ابتدایی است.

وی مهلت ثبت نام در دوره مجازی آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش را تا 17 تیر عنوان کرد و گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره به نشانی http://www.mobaleghan.com در اسلاید (متحرک) «آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش» مراجعه کنند.

مدیرکل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: شرایط شرکت در دوره، دارا بودن حداقل مدرک سطح 2 حوزه و تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت مبلغان است.

برگستان بیان داشت: همکاران اداره کل دانش آموختگان با شماره تماس 32144345 – 025 از ساعت 10 تا 13 پاسخگوي سؤالات احتمالي متقاضیان شرکت در دوره هستند.

 ثبت نام دوره مجازی استخدامی آموزش و پرورش

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱