همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای فراخوان شد

نظریه انتظار

مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای 30 تیرماه اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دامت‌برکاته به منظور تبیین آموزه‌های مرتبط با مسئله انتظار از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری معاونت پژوهش و کانون امامت و مهدویت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

از محور های اصلی همایش می‌توان به مفهوم و چیستی نظریه‌پردازی در حوزه انتظار، مهدویت از دیدگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مبانی و ابعاد نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی، نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی، ابعاد نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و مقایسه نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی با نظریات معطوف به آینده اشاره کرد.

همچنین ویژگی‌ها و شاخصه‌های جامعه منتظر در انديشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، وظایف و کارکردهای جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، راهکارهای تحقق جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی، آسیب‌شناسی انتظار و جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و جامعه موعود و منتظَر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی از محورهای اصلی همایش نظریه انتظار به شمار می‌روند.

پژوهشگران می‌توانند چکیده مقاله خود را تا 30 تیرماه و اصل آن را تا 25 شهریورماه 1398 به دبیرخانه همایش در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، کانون امامت و مهدویت انجمن علمی‌فرهنگی طلاب تحویل دهند.

گفتنی است، این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به ثبت رسیده و مجوز ISC را دریافت کرده است و مقالات برگزیده در مجلات علمی‌پژوهشی و نیز در مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید.

کانون امامت و مهدویت انجمن علمی‌فرهنگی طلاب، واقع در انتهای طبقه دوم شهید قدوسی رحمه‌الله‌علیه به عنوان دبیرخانه همایش در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در نظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32112192 و 32112536 تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱