فراخوان ثبت نام اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(س)

استعدادهای برتر

ثبت نام اداره امورنخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت شناسایی استعدادهای برتر در سه عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ از 25 تیر آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم اسماعیلی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: فرایند شناسایی طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی 1398-1397 آغاز شد  و هم اکنون تعدادی طلاب استعداد برتر در عرصه آموزش شناسایی شدند که مورد حمایت مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام قرار می‌گیرند.

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: این اداره با عنایت حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در نظر دارد در سال 1398 به گزینش و جذب طلاب واجد شرایط در عرصه‌های آموزش، پژوهش و تبلیغ اقدام کند.

اسماعیلی، زمان ثبت نام در این فراخوان را از 25 تیر تا 15 مرداد اعلام کرد و گفت: طلاب سطح دو، سه و چهار می‌توانند در عرصه‌های آموزش، پژوهش و تبلیغ ثبت نام کنند، همچنین طلاب سطح یک مجاز به ثبت نام در عرصه آموزش هستند.

وی بیان داشت: بانوان طلبه جهت مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام به دفترچه راهنما و راهنمای ثبت نام به نشانی http://nokhbegan.jz.ac.ir مراجعه کنند.

طلاب گرامی در صورت داشتن هر گونه سوالی می‌توانند هر روز از ساعت 8 الی 12 با شماره تلفن های 025-32112640- 32112560 تماس بگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فراخوان ثبت نام اداره امورنخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام این پیوند را فعال کنید.

فراخوان ثبت نام نخبگان

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱