بازدید مدیر جامعه‌الزهرا(س) از مناطق نظامی حزب‌الله

حزب الله لبنان

مدیر جامعه‌الزهرا(س) از مناطق نظامی حزب‌الله و مناطق استراتژیک بوابه فاطمه و مارون الراس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در حاشیه برگزاری هفته فرهنگی قم در لبنان از مناطق نظامی حزب الله بازدید کرد.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این بازدید با رزمندگان قدیمی و جوان حزب الله دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی و هیئت همراه در این بازدید با ظرفیت های نظامی حزب الله آشنا شدند.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این دیدار، عنوان کرد: ما حامل پیام ملت ایران و سلام و عشق و محبت مردم ایران به ملت لبنان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی تصریح کرد: امروز کشور لبنان به واسطه مبارزه و مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی و ذلتی که به اسرائیلی‌ها چشانده است، تاجی بر سر امت اسلامی و موجب افتخار امت اسلامی است.

وی یادآور شد: میادین جهاد منحصر در میادین جنگ فیزیکی نیست؛ ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و همه ما وظیفه داریم در جهاد با نفس شرکت کنیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که در همه این میادین موفق باشیم.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) همچنین از دو منطقه بوابة فاطمه و مارون الراس که در مرز فلسطین اشغالی قرار دارند، بازدید کردند.

زمین‌های پهناوری از این مناطق، 18 سال قبل تحت اشغال اسرائیل بود که به همت حزب الله و جریان مقاومت از اشغال اسرائیل آزاد شد و امروز مردم لبنان در این مناطق به زندگی آرام خود ادامه می‌دهند.

مردم این منطقه معتقدند که اسرائیل از لبنان وحشت دارد و اگر بخواهد به این مناطق تجاوز کند، پاسخ سختی خواهد گرفت.

رژیم صهیونیستی در مرز لبنان دیوارهای بتنی بزرگ و بلندی ایجاد کرده است؛ در این منطقه و در آخرین نقطه مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی، پارکی به نام ایران احداث شده که مردم به آنجا می روند و به سرزمین‌های اشغال شده نگاه می‌کنند تا وظیفه آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و پشتیبانی از قدس شریف برای آنان یادآوری شود.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در جریان بازدید از این مناطق تصریح کرد: حقیقت این است که انسان تا این سرزمین ها را نبیند، احساس نمی‌کند که چه معجزه مهمی در جنوب لبنان توسط حزب الله و با پشتیبانی ایران اتفاق افتاده است.

وی تأکید کرد: ارتش اسرائیل که مدعی بود هیچ گاه شکست نمی‌خورد در این مناطق از جوانان حزب الله شکست خورد و این مناطق حساس و استراتژیک را تا مرزهای فلسطین ترک کرد.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: تصاویر شهدای حزب الله در مسیر حرکت، یادآور این مسئله است که این سرزمین با خون و ایمان آزاده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در پایان اظهار امیدواری کرد که همه ما بتوانیم چنانچه شایسته است، به وظیفه خودمان در مقابل خون‌های مطهر شهدا عمل کنیم.

گفتنی است؛ مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) پس از بازگشت از پادگان‌های نظامی حزب الله، در جشنواره تجلیل از اختراع، نوآوری و ابتکار دانش‌آموزان حضور یافت.

این مراسم، زمینه مناسبی را برای دعوت از دانش‌آموزان لبنانی برای تحصیل در دانشگاه‌های ایران فراهم آورد و حجت الاسلام و المسلمین مدنی برای حضور آنان در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اعلام آمادگی کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱