فراخوان ثبت نام خادم‌الحسین در جامعه‌الزهرا(س) ویژه ایام اربعین

خادمی موکب الحسین

مدیر کل امور فرهنگی از فراخوان ثبت نام عاشقان خدمتگزاری در برنامه های مرتبط با سید الشهدا علیه السلام ویژه ایام اربعین حسینی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: زمینه کسب توفیق خدمتگزاری در آستان حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام همزمان با ایام اربعین حسینی در محیط جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فراهم شده است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد:  امام حسین علیه‌السلام هر چه داشتند در راه خداوند بذل نمودند و این حرکت حضرت در پیشگاه خداوند متعال دارای منزلت و جایگاه والایی است و هر حرکت و جوششی هم که در پی این حرکت حسینی شکل بگیرد، دارای بهره و پاداش فراوان است.

داودالموسوی گفت: با عنایات و توفیقات حضرت حق تعالی، برنامه‌های متنوعی ویژه سوگواری شهادت مظلومانه حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام در ایام محرم و ماه صفر تدارک دیده شده و در این راستا توفیق خدمتگزاری عاشقان حسینی در بخش‌های مختلف فراهم شده است.

وی با بیان اینکه موکب الحسین از 3 مهر تا 6 آبان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فعال است، افزود: علاقه‌مندان به خدمتگزاری در موکب الحسین جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند جهت ثبت نام در زمینه‌های مختلف فرهنگی – اجرایی شامل انجام فعالیت‌های فرهنگی، آشنایی با رایانه و فضای مجازی و همکاری در بخش اجرایی، ایستگاه صلواتی و غیره اعلام آمادگی کنند.

مدیر کل امور فرهنگی تصریح کرد: این اداره از طلابی که در تبدیل محتواهای فرهنگی به فیلم کوتاه، انیمیشن، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، طراحی بروشور یا عکس نوشته و غیره جهت غنی‌سازی فضای مجازی به منظور ترویج فرهنگ حسینی مهارت دارند دعوت می‌کند با حضور در عرصه خدمتگزاری، توفیقات خود را روزافزون کنند.

داودالموسوی مهلت ثبت نام در این فعالیت فرهنگی معنوی را تا 27 شهریور اعلام کرد و اظهار داشت: اساتید، مبلغان، دانش‌آموختگان، کارکنان و طلاب اعم از حضوری و غیرحضوری، ایرانی و بین‌الملل می‌توانند با ارسال مشخصات خود به سامانه پیامکی 30007227002627 و با تعیین نوع فعالیت در زمینه‌های ذکر شده، ثبت نام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112463 - 025  تماس بگیرید.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱