مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

ما به صبر و مقاومت مردم لبنان و فلسطین افتخار می‌کنیم

دیدار مهمانان با مدیر جامعه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی در دیدار عضو شورای راهبردی علمای لبنان و مسئول روابط عمومی اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: مردم لبنان و فلسطین با تمام مشکلات در خط مقدم مقاومت ایستاده‌اند و علاوه بر مقاومت، صابر هستند و ما به صبر و مقاومت آنان افتخار می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حسین قبریس، معاون علمی فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا علیهاالسلام و عضو شورای راهبردی علمای لبنان و دکتر مصطفی اللداوی، مسئول روابط عمومی اتحادیه جهانی علمای مقاومت با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دیدار کردند.

این مهمانان از حمایت‌های همه جانبه ایران از فلسطین و لبنان قدردانی کردند و اظهار داشتند: ما تا کنون چندین بار به ایران سفر کردیم، اما این سفر از جمله سفرهای ارزشمند بود، زیرا با مراکز حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و فعالیت‌های علمی این مجموعه آشنا شدیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی، فرهنگ غرب و فرهنگ یهودی توسط استکبار جهانی و اسرائیل در کشورهای اسلامی گسترش یافته بود، اما پس از انقلاب اسلامی، به حول و قوه الهی و با درایت حضرت امام خمینی(ره) در همه جبهه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و نظامی پیشرفت‌هایی داشتیم.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: کشور ایران پس از انقلاب اسلامی روز به روز قوی‌تر شد و دشمنان اسلام به واسطه ترس و واهمه ای که ایران در دل آنان ایجاد کرده بود، ضعیف‌تر شدند و امروز ما در حال پیشرفت هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی تصریح کرد: امروز مردم لبنان و فلسطین با تمام مشکلاتی که وجود دارد، در خط مقدم مقاومت ایستاده‌اند و علاوه بر مقاومت، صابر هستند و ما به صبر و مقاومت آنان افتخار می‌کنیم.

وی تأکید کرد:پیروزی انقلاب اسلامی، مصداق آیه کریمه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْکُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ» است و اگر مقاومت کنید خدا هم به شما کمک می‌کند.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همچنین به آیه کریمه «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ» اشاره کرد و گفت: امروز مصداق «رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ»، اتحاد بین شیعه و سنی و مقاومت آنها است و «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ» نیز همان اسرائیل و صهیونیست‌ها هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی در پایان به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی پرداخت.

این مهمانان از دانشکده هدی زیر نظر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱