برگزاری نشست هم‌اندیشی دانش‌آموختگان لبنانی جامعه‌الزهرا(س) در نبطیه

نشست هم اندیشی

نشست هم اندیشی با هدف ایجاد ارتباطات علمی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی طلاب خواهر و دانش آموخته لبنانی جامعه الزهرا(س) در شهر نبطیه لبنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، در این نشست که با حضور ده ها نفر از طلاب خواهر و دانش آموخته لبنانی و مسئولان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، در حاشیه برنامه های هفته فرهنگی قم در لبنان برگزار شد، راه‌های ایجاد و تقویت ارتباطات علمی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی بررسی شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر «سید محمود مدنی» مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این مراسم، توجه ویژه به فارغ التحصیلان از جمله فارغ التحصیلان غیرایرانی را رویکرد جدی و جدید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) دانست و گفت: در این راستا زمینه‌سازی برای ادامه تحصیلات تکمیلی از طریق آموزش مجازی، برگزاری دوره های آموزشی حضوری در ایران و یا اعزام استاد به لبنان انجام خواهد شد.

وی، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی برای بانوان طلبه لبنانی در ایران (طلاب غیرجامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)) و با همکاری دانش آموختگان لبنانی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی حمایت از چاپ آثار، مقالات و کتاب‌های فارغ‌التحصیلان صاحب قلم و بهره‌مندی از توانایی پژوهشی آنها با ایجاد پژوهشکده مجازی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایجاد و تقویت ارتباطات علمی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی ذکر کرد.

نخستین نشست مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با دانش آموختگان بین الملل این مؤسسه، سال گذشته با حضور طلاب خواهر از 23 کشور در قم برگزار شد.

جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تاکنون از 92 کشور طلبه خواهر دانش آموخته داشته است و در حال حاضر از 54 کشور در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.

هفته فرهنگی استان قم در لبنان تا 25 اردیبهشت ماه جاری صبح و عصر در مجتمع ریفولی واقع در خیابان مرجعیون شهر نبطیه لبنان برای بازدید عموم دایر است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱