مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

امکان بهره‌مندی طلاب از دوره کارگاهی آنلاین عفاف و حجاب

کارگاه آنلاین عفاف و حجاب جامعه - Copy

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به استقبال طلاب از دوره کارگاه آنلاین عفاف و حجاب، گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، طلاب بازمانده از حضور در این دوره کارگاهی آنلاین می‌توانند از جلسات این دوره بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی، ضمن قدردانی از طلاب دغدغه‌مند در مبحث عفاف و حجاب که در دوره کارگاهی عفاف و حجاب به صورت آنلاین از روز دوشنبه 7 مرداد حضور یافتند، گفت: این کارگاه به صورت آنلاین با حضور استاد حکیم زاده استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و روز چهارشنبه 16 مرداد به پایان می‌رسد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: باتوجه به هجمه امروز نسبت به مقوله مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و شبهات پیرامون آن، اداره کل امور فرهنگی با همکاری مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی به برگزاری این دوره اقدام کرد که خوشبختانه با استقبال طلاب روبرو شد.

داودالموسوی افزود: در این دوره، هر جلسه به طور میانگین 100 کاربر فعال در کلاس حضور پیدا کرده اند و از مباحث دوره و امکان پرسش به سؤالات در تالار گفتگو و پاسخگویی آنلاین استاد بهره‌مند می‌شوند که با توجه به آنلاین بودن دوره، قابل توجه است.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی طلاب با مباحث اصولی عفاف و حجاب و بهره‌گیری از محتوای کارگاه در فعالیت‌های تبلیغی عفاف و حجاب است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: استقبال طلاب از این برنامه بیانگر اهمیت مسئله و نیاز آنان به دوره‌های معرفت‌افزایی است تا به تبیین مباحث اصولی و پایه پرداخته شود.

وی یادآور شد: طلابی که تا کنون در جلسات این دوره  شرکت نکردند، می‌توانند با مراجعه به کانال فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان سروش به نشانی @jz_m.f.t  و یا کانال مرکز مجازی و غیرحضوری با نشانی @jz2305 و دریافت اطلاعات مربوط به دستورالعمل شرکت در دوره، از مباحث این برنامه بهره‌مند شوند.

جهت مشاهده جلسه اول دوره کارگاه آنلاین عفاف و حجاب این پیوند را فعال کنید.

جهت مشاهده جلسه دوم دوره کارگاه آنلاین عفاف و حجاب این پیوند را فعال کنید.

جهت مشاهده جلسه سوم دوره کارگاه آنلاین عفاف و حجاب این پیوند را فعال کنید.

جهت مشاهده جلسه چهارم دوره کارگاه آنلاین عفاف و حجاب این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱