معاون پژوهش جامعه‌الزهرا عنوان کرد:

لزوم معرفی شخصیت‌های علمی بانو به جامعه

حقانی

خانم حقانی با اشاره به راه اندازی صفحه ویژه بانوان در رسانه حوزه، گفت: امروز شخصیت‌های علمی بانو به اجتماع شناسانده نشده است و نیازمند ورود جدی‌تر رسانه رسمی حوزه هستیم.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی در بازدید مدیر و مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از رسانه رسمی حوزه‌های علمیه که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیرعامل خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار داشت: شاهد رشد قابل توجهی در خبرگزاری حوزه هستیم که اتفاق مناسبی است.

وی ابراز داشت: معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نشست‌های گوناگون بسیار زیادی در موضوعات مختلف داشته است که رسانه رسمی حوزه‌های علمیه نیز اطلاع رسانی خوبی از آن داشته است.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان ساخت: حوزه بانوان از ظرفیت‌های علمی بالایی برخوردار بوده و در همایش کتاب سال حوزه نیز حضور دارد که نیازمند پوشش رسانه ای بیشتری از گستره فعالیت علمی بانوان هستیم.

حقانی تصریح کرد: خوشحالیم که صفحه ویژه بانوان در رسانه حوزه راه اندازی و توجهی ویژه ای به این موضوع شده است.

وی بیان داشت:‌ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از تولیدات علمی بالایی برخوردار است؛ به نحوی که تولیدات این نهاد علمی، مبنای علمی دیگر نهادها نیز شده است.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این آمادگی از سوی ما وجود دارد که تولیدات علمی، الگوها و شخصیت‌های بانوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را به جامعه معرفی کند؛ امروز شخصیت‌های علمی بانو به اجتماع شناسانده نشده است و نیازمند ورود جدی‌تر رسانه رسمی حوزه هستیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱