ثبت نام اینترنتی آزمون‌های سالانه تثبیت قرآن کریم جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد

قرآن

مدیر کل امور تربیتی از آغاز ثبت نام اینترنتی سلسله آزمون‌های پنج‌مرحله‌ای تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد و گفت: حافظان شرکت کننده در آزمون های سالانه تثبیت قرآن کریم، ملزم به ثبت نام اینترنتی در سایت هستند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با اعلام این خبر گفت: اداره قرآن و حدیث طبق روال هر سال، مسابقات تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم را در پنج مرحله برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این مسابقات با هدف ارتقای کیفیت حفظ حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از مهر سال جاری آغاز می‌شود و تا فروردین سال 1399ادامه دارد.

طباطبایی، مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را تا روز سه شنبه ۲۲ مهر اعلام کرد و گفت: جهت تمرکز و سهولت اطلاع‌رسانی این آزمون‌ها، ثبت نام فقط به صورتی اینترنتی از طریق سامانه  https://qh.jz.ac.ir در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه انجام می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی بیان داشت: نخستین مرحله این مسابقات روز پنجشنبه 25 مهر‌ با حضور حافظان قرآن کریم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات با حضور در پنج مرحله‌ آزمون شفاهی، محفوظات قرآنی خود را تثبیت و مرور خواهند کرد.

طباطبایی افزود: حافظان یک جزء تا کل قرآن کریم می‌توانند با شرکت در این مسابقات از هدایای مادی و معنوی طرح بهره‌مند شوند.

تقویم اجرایی برگزاری این مسابقات در تاریخ های 25 مهر، 23 آبان، 29 آذر، 17 بهمن و 28 فروردین است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید.

جهت دریافت تاریخ و آیین‌نامه برگزاری مسابقات تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم این پیوند را فعال کنید.

جهت ثبت نام اینترنتی در آزمون های سالانه تثبیت ۹۷ این پیوند را فعال کنید.

 مسابقات تثبیت1  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱