شیوه ارسال آثار به همایش کتاب سال بانوان تشریح شد

نشست خبری همایش کتاب سال بانوان 3

حقانی با بیان اینکه دومین همایش کتاب سال بانوان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود، شیوه ارسال آثار به همایش کتاب سال بانوان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی در نشست خبری دومین همایش کتاب سال بانوان که در سالن جلسات دفتر مدیریت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد،  عنوان کرد: دومین همایش کتاب سال بانوان از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف حمایت از آثار پژوهشی بانوان در حوزه انسانی و اسلامی و آثار پژوهشی برتر در عرصه زن و خانواده در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: ثبت نام از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام امکان‌پذیر است.

حقانی افزود: پژوهشگران و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی می‌توانند به سایت همایش همایش کتاب سال بانوان به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه و ثبت نام کنند، سپس از طریق پنل شخصی، آثار خود را ارسال کنند، همچنین نسخه فیزیکی از طریق پست ارسال شود.

وی یادآور شد: تنها آثاری در این همایش پذیرفته می‌شود که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تألیف شده است؛ همچنین پایان‌نامه‌های سطح چهار و دکتری بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ دفاع شده در این همایش پذیرفته می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: محور ویژه دومین همایش کتاب سال بانوان، آثار منتشر شده پژوهشگران با موضوع «زن و خانواده» است که در سال 1397 یا 1398 منتشر شده باشد.

حقانی بیان داشت: همه بانوان پژوهشگر عرصه علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در بخش محور ویژه زن و خانواده می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

در ادامه «هادی برهانی» اظهار داشت: آثاری که برای دومین همایش کتاب بانوان در نظر گرفته شده، منوط به کتاب های منتشر شده در سال 1397 و یا 1398 است.

دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان یادآور شد: ارائه نسخه اصلی اثر برای آثار ترجمه شده الزامی است، همچنین پژوهشگران باید دو نسخه از اثر را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱