20 مهر؛ آخرین مهلت ثبت نام دوره‌های قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا(س)

قرآن و حدیث

ثبت نام دوره‌های تخصصی قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه نیمسال اول 98-1399 تا 20 مهر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار کرد: دوره‌های تخصصی قرآنی و حدیثی از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه طلاب ساکن استان قم برگزار می‌شود.

 مدیر کل امور تربیتی افزود: دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث شامل تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، روش بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه هستند که در این ترم فراخوان شده است و طلاب می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: بنابه تعاملات صورت گرفته اداره قرآن و حدیث با مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مطابق برنامه ترم‌های گذشته، شرایط بهره‌‌مندی طلاب حضوری و غیرحضوری از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است که فراخوان این دوره‌ها به زودی اعلام می‌شود.

طباطبایی گفت: تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به رسیدن تعداد افراد ثبت نامی به حدنصاب است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا 20 مهرماه 1398 عنوان کرد و اظهار داشت: ثبت نام دور‌های قرآنی و حدیثی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir/ امکان‌پذیر است.

در صورت نیاز به همراهی در مراحل ثبت نام یا پرسشی پیرامون برنامه ها با شماره های  32112355   تماس بگیرید و یا به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنید.

 جدول فراخوان دوره های اداره قرآن و حدیث در مهر ماه ۱۳۹۸

نکات لازم جهت ثبت نام در دوره های حضوری قرآن و حدیث

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱