به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

ویژه برنامه «رزم آهنگ» با حضور نونهالان شکوفه های بهار برگزار شد

مهد کودک-رزم آهنگ 4

به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «رزم آهنگ» با حضور کودکان گروه آمادگی در مهدکودک شکوفه های بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ازناوی مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار زیر نظر اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مهدکودک شکوفه‌های بهار ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «رزم آهنگ» برای کودکان گروه آمادگی برگزار کرد.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار افزود: در این مراسم، به منظور ترویج فرهنگ ارزشی، کودکان دختر و پسر با لباس بسیجی در برنامه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: این برنامه با هدف تببین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی، نقش اقتدار و همبستگی، تقویت خودباروری و معرفی نمادها و الگوهای معنوی اجرا شد.

ازناوی گفت: مراسم با پیاده‌روی نونهالان از مهدکودک به سمت مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با زمزمه سرود سرباز حسینی آغاز شد.

وی اضافه کرد: کودکان با حضور بر سر مزار شهدا به تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود ملی کشور ایران و ادای احترام به پرچم پرداختند.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار یادآور شد: در بخش دیگری از این برنامه، اولین نماز جماعت در کنار مزار شهدا برگزار و ثواب آن به شهدای هشت سال دفاع مقدس اهدا شد.

وی بیان داشت: برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع «چه چیزی دوست داری به شهدا هدیه کنی» از دیگر برنامه‌های «رزم آهنگ» بود، در پایان مراسم نیز هدایای کوچکی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱