معاون فرهنگی تبلیغی عنوان کرد:

اعزام بیش از 1000مبلغ جامعه‌الزهرا(س) در ماه رمضان/ چاپ و انتشار دفتر اول و دوم ره‌نامه شمیم

تهرانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی گفت: بیش از هزار مبلغ از سوی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برای امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، بیش از هزار مبلغ از سوی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برای امر تبلیغ به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: غالب این مبلغان حکم تبلیغ دریافت کردند و به شهرهای مختلف اعزام شدند و برخی از مبلغان هم درخواست حکم نداشتند و با هماهنگی این معاونت، مشغول امر تبلیغ هستند.

‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با اشاره به فعالیت مبلغان در استان قم، گفت: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم و فرمانداری هماهنگی‌هایی برای اعزام مبلغ داشته است و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مبلغان در سطح شهر و حدود 15 روستای استان فعالیت دارند.

وی یادآور شد: امکان تأمین بودجه از سوی فرمانداری برای رفت و برگشت مبلغان در روستاهای استان فراهم نشد و معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با همکاری مدیریت این مؤسسه بودجه‌ای را به این امر اختصاص داد تا مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان در روستاها حضور فعال داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به تدوین و انتشار ره‌نامه‌های شمیم(شبکه مبلغان یاس مطهر) برای مبلغان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: دفتر اول ره‌نامه شمیم با موضوع خانواده و دفتر دوم با عنوان ویژه‌نامه روز قدس به چاپ رسید که در امر تبلیغ به مبلغان کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: در دفتر دوم این ره‌نامه‌ها با موضوع فلسطین پاره تن اسلام، از سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با چینش مناسب استفاده شده و سیر آن به گونه‌ای است که خوانندگان درباره این موضوع، انگیزه و شناخت کافی پیدا می‌کنند. این ویژه‌نامه در آستانه روز جهانی قدس در اختیار عموم هم قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در پایان یادآور شد: ان‌شاءالله سومین دفتر ره‌نامه شمیم ویژه ایام محرم منتشر می‌شود که اساتید و پژوهشگران این مؤسسه می‌توانند مقالات و آثار مرتبط خود را برای انتشار در این ره‌نامه ارسال کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱