طلبگی‌تان را متحول کنید

ثبت‌نام نخستین نشست تخصصی تقویت حافظه و تندخوانی

تقویت حافظه و تندخوانی

نخستین نشست تخصصی تقویت حافظه و تندخوانی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نیره قاسمی‌زادیان، رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی از آغاز ثبت‌نام اولین نشست تخصصی تقویت حافظه و تندخوانی در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

وی ادامه داد: نشست تخصصی تقویت حافظه و تندخوانی با آموزش تکنیک‌های افزایش اعتماد به نفس و خودباوری، تکنیک‌های کنترل استرس و اضطراب، تکنیک‌های به‌خاطر سپاری مطالب و افزایش تمرکز و دیگر سرفصل‌ها به طلاب کمک می‌کند تا یاد بگیرند چطور یاد بگیرند؛ مهارتی که سهم مهمی در موفقیت‌های آتی زندگی ایشان خواهد داشت.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی در ادامه افزود: این نشست با حضور سرکار خانم دکتر عباسی به صورت  رایگان برای طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی خاطر نشان کرد: طلاب جاری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با مراجعه به سامانه دانش‌پژوهان و پنل شخصی، امکان ثبت‌نام در این نشست را خواهند داشت و سایر طلاب نیز می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، واقع در زیرزمین سالن آیت‌الله بهاءالدینی در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی در پایان گفت: این نشست تخصصی روز 2شنبه، 13 آبان ماه، ساعت 12:15 – 14 در آمفی‌تئاتر زیرزمین ساختمان شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با شماره‌های 3-32112332 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱