همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

آیین رونمایی از 12 عنوان کتاب در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود

- رونمایی کتاب تدوین متون

آیین رونمایی از 12 عنوان کتاب تألیف و تدوین شده دفتر تدوین متون درسی جامعه الزهرا علیهاالسلام همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در نشست بصیرت افزایی «انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی در حوزه و علوم اسلامی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین رونمایی از 12 جلد کتاب تألیفی و تدوینی جامعه الزهرا علیهاالسلام که به همت دفتر تدوین متون درسی این مجموعه به مرحله چاپ ونشر رسیده است در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

اصول مظفر جلد 1 و 3، حلقه ثالثه، فقه استدلالی 4، زن و خانواده در قرآن، اخلاق و آداب تعلیم و تربیت، زن در ادیان، امامت در قرآن، درآمدی بر علم اخلاق، مجموعه مقالات ارزیابی کتاب های درسی (2جلد)، آیات الاحکام و نحو تکمیلی عناوین کتب تدوین شده در دفتر تدوین متون جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

گفتنی است، چاپ 12 جلد کتاب درسی و پژوهشی، 22 جلد کتاب در دست تألیف، تدوین و ارزیابی، راه ­اندازی و تشکیل 8 گروه علمی با برگزاری 109 جلسه و برگزاری 2 کارگاه تخصصی تربیت تدوینگر متون درسی به ­صورت مجزا در سطح 3 و 4 در 2 ترم تحصیلی طی 370 ساعت شامل مباحث عملی و نظری از جمله فعالیت های دفتر تدوین متون درسی جامعه الزهرا علیهاالسلام در طول یکسال گذشته است. 

در ابتدای این مراسم، نشست بصیرت افزایی با موضوع «انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی در حوزه و علوم اسلامی» برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی به تبیین این موضوع می‌پردازد.

در ادامه گواهی‌ پایانی دوره‌ تربیت کارشناس تدوینگر متون درسی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. این دوره به صورت کارگاهی در دو ترم تحصیلی و در دو سطح سه و چهار برگزار شد که در پایان 30 نفر از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام موفق به أخذ گواهی پایان دوره شدند.

این مراسم روز چهارشنبه 29 آبان ساعت 10:45 تا ۱۲ با حضور مسئولان، اساتید و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

از تمام اساتید، طلاب و همکاران خواهر و برادر حوزوی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود، شکوه‌بخش این مراسم باشند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱