برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته بسیج

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب همزمان با هفته بسیج از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی ضمن تبریک هفته بسیج به همه طلاب بسیجی از برپایی نمایشگاه کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه الزهرا علیها‌السلام خبر داد.

داودالموسوی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب حفظه الله بر اهمیت نهادن به مقوله کتاب و کتابخوانی، افزود: ایشان خطاب به طلاب در تاریخ 19 مهر 1391 فرمودند: طلبه باید دستش از کتاب رها نشود، کتاب بخواند، همه جورش را بخواند، در دوره جوانی بخواند».

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد. این نمایشگاه با ارائه کتب با موضوعات مختلف از روز شنبه 2 آذر تا روز یکشنبه 10 آذر به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه نمایشگاه تا ساعت 17 آمادگی بازدید از علاقه مندان را دارد.

وی زمان بازدید همکاران و اساتید آقا را روزهای سه شنبه 5 آذر و چهارشنبه 6 آذرماه از بعد نماز ظهر و عصر تا ساعت 14 اعلام کرد و افزود: قیمت‌های کتاب در این نمایشگاه استثنائی بوده و در راستای وضعیت معیشت طلاب عرضه می‌شود.

داودالموسوی در پایان از همه اساتید، کارمندان، طلاب، دانشجویان دانشکده هدی و دانش آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱