پاسخگویی به سؤالات دینی و قرآنی بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن

نمایشگاه قرآن

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت : کارشناسان دینی و علوم قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، پاسخگوی سؤالات دینی و قرآنی بازدیدکنندگان هستند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه در غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت دارد، عنوان کرد: نمایشگاه قرآن مکانی مناسب برای دریافت پاسخ سوالات و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه علوم قرآنی است.

وی به فعالیت‌های جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) در این نمایشگاه اشاره کرد و با بیان اینکه طلبه‌ها از 83 کشور جهان در حال تحصیل در این مؤسسه علمی حوزوی هستند، تصریح کرد: مجموعا بیش از 58 هزار دانش‌پژوه و فارغ‌التحصیل در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) وجود دارد، اما درحال حاضر 14 هزار طلبه در این مرکز تحصیل می کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل اظهار داشت:  جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تنها مدرسه علمیه نیست بلکه یک محیط آموزشی و علمی دارای مدارس علمیه و مراکز تخصصی است که علاقه‌مندان از جمله بانوان ایرانی و غیرایرانی می‌توانند در آنجا تحصیل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه درباره حضور جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیان داشت: 4 میز کارشناسی در حوزه پاسخ به سؤالات شرعی، مشاوره خانواده و مشاوره قرآنی و همچنین کارشناس کودک در این نمایشگاه حضور دارند که به سؤالات مخاطبان پاسخ می دهند.

وی در پایان گفت: افرادی که قصد دارند در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تحصیل کنند می‌توانند در زمینه هدایت تحصیلی با کارشناسان ارتباط گرفته و پاسخ سؤالات خود را در این زمینه دریافت کنند.

نمایشگاه قرآن 3

نمایشگاه قرآن 1

نمایشگاه قرآن2

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱