آغاز ثبت نام دومین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب بین‌الملل

دومین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب بین الملل

دومین فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور ویژه طلاب بین‌الملل اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور ویژه بانوان طلبه بین‌الملل از سوی مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی و حمایت اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی برگزار می‌شود.

بانوان طلبه بین الملل که دارای مدرک تحصیلی سطح سه از جامعه الزهرا علیهاالسلام، مدارس علمیه جامعه المصطفی و دیگر حوزه‌های علمیه باشند و یا در حال تدوین پایان‌نامه رشته‌های اخلاق و تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی و روانشناسی تربیتی هستند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

این دوره در چهار گرایش مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره تحصیلی برگزار می‌شود که واحدهای عمومی و اختصاصی آن مجموعا به تعداد ۳۵ واحد در طول سه ترم تحصیلی است و ترم اول آن از اول بهمن سال جاری آغاز می‌شود.  

متأهل بودن، شرط سنی 25 تا 45 سال، مصاحبه علمی جهت احراز صلاحیت علمی و انگیزشی، مصاحبه گزینشی جهت احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی و روانی، تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره، تعهد برای همکاری با واحد مشاوره بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام به مدت سه سال با درخواست مرکز مشاوره از دیگر شرایط ثبت نام در این دوره است.

شرکت کنندگانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی معتبر پایان دوره دریافت می‌کنند و برای همکاری با واحد مشاوره بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام در اولویت قرار می گیرند، همچنین در صورت نیاز به نهادهای جامعه المصطفی معرفی می‌شوند.

مهلت ثبت نام در این دوره تا 20 آذر است و بانوان طلبه بین الملل که دارای شرایط ثبت نام هستند می‌توانند به مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی واقع در طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی (ره) مراجعه کنند.

طلاب غیرایرانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۱۱۹ و ۳۲۱۱۲476 تماس بگیرند.

 

دومین دوره تربیت مشاور

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱