از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا (س) اعلام شد:

تمدید مهلت شرکت در همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قران کریم» تا 20 آذر

همایش مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن - Copy

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام کرد: مهلت شرکت در همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» تا چهارشنبه 20 آذر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری نهادهای مختلف از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: مهلت شرکت در این همایش تا روز  چهارشنبه 20 آذر تمدید شده است و پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند مقالات خود را به نشانی hamayesh.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

حقانی یادآور شد: محورهای این همایش شامل مبانی و اصول مقاومت اسلام از نگاه قرآن، شاخصه ها و الگوهای مقاومت از نگاه قرآن، دستاوردهای مقاومت از نگاه قرآن کریم، چالش های مقاومت از نگاه قرآن کریم و گفتمان سازی مقاومت از نگاه قرآن کریم هستند.

وی تصریح کرد: همایش ملی «مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم» بهمن سال جاری در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

 

همایش مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱