اعلام ویژه‌برنامه‌های جامعه الزهرا(س) در هفته پژوهش

هفته پژوهش و فناوری

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اینکه در آستانه گرامیداشت هفته پژوهش قرار داریم، عنوان کرد: برنامه‌های معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به مناسبت هفته پژوهش از روز شنبه 23 آذر آغاز می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف توسعه، تعمیق فرهنگ پژوهش و ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب، پژوهشگران و اساتید برنامه‌های ویژه‌ای متناسب با نیازهای پژوهشی برگزار می‌کند.

حقانی به عناوین برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: نشست علمی پژوهشی «شیوه‌های مواجهه با مشکلات اخلاقی و رفتاری کودکان و نوجوانان» روز شنبه 23 آذر ساعت 10 تا 12 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر اخوی رئیس مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام در پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: مراسم بزرگداشت هفته پژوهش روز یکشنبه 24 آذر ساعت 10:30 تا 12 همزمان با درس اخلاق اساتید و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به برگزاری کارگاه «آشنایی با پژوهان؛ نرم‌افزار کتابخوان همراه» اشاره کرد و گفت: این کارگاه روز دوشنبه 25 آذر ساعت 10 تا 12 با حضور جناب آقای مهندس دانش‌پژوه در پژوهشگاه برگزار می‌شود.

حقانی اضافه کرد: کارگاه «مهارت‌افزایی پژوهشی در محیط وب (پیشرفته)» از دیگر برنامه‌های معاونت در هفته پژوهش است که جناب آقای سید محمد موسوی روز سه شنبه 26 آذر ساعت 8 تا 12 با حضور در اتاق سایت به آموزش این مهارت می‌پردازد.

وی بیان داشت: برگزاری نشست علمی پژوهشی «نسبت آینده فضای مجازی با آینده انقلاب اسلامی» با سخنرانی آقای دکتر احمد کوهی و نشست علمی پژوهشی «نقش علم اصول در تفسیر قرآن کریم» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدصادق محمدی از دیگر برنامه‌های این هفته است که به ترتیب روزهای 27 و 28 آذر ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در کارگاه‌های پژوهشی می‌توانند روزهای 17 تا 21 آذر ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن 32112484 تماس گرفته و برای ثبت نام اقدام کنند.

حقانی در پایان یادآور شد: کانال معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz2602  فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌های پژوهش عضو این کانال شوند.

 پوستربرنامه های هفته پژوهش

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱