به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا (س)؛

نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی برگزار می‌شود

نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی

نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی به منظور آشنایی طلاب با عناوین کتب بصیرتی و ترغیب و تشویق به مطالعه این کتب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در راستای غنی‌سازی مباحث سلسله‌نشست‌های بصیرت‌افزایی و با هدف ترغیب و تشویق طلاب به مطالعه کتب سیاسی- اجتماعی، اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی در حاشیه نشست‌های بصیرت افزایی کرده است.

نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی حاوی کتاب‌هایی با مضمون سیاسی- اجتماعی است که مطالعه آنها می‌تواند به ارتقای فهم و بینش سیاسی و افزایش بصیرت عمومی منجر شود.

این نمایشگاه هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت 11 تا 12 همزمان با نشست‌های بصیرت‌افزایی در محل ورودی تالار بیداری اسلامی برپا می‌شود.

«تبار ترور»، «رازهای دهه شصت»، «اینجا فتنه ای رخ داده است»، «برای تاریخ می گویم»، «حلقات انسان 250 ساله (حلقه دوم و سوم)»، «آسمان به زمین الصاق شد»، «این عصر قرمز است»، «نامیرا»، «انتظار عامیانه، انتظار عالمانه، انتظار عارفانه» از جمله کتاب‌هایی هستند که عرضه می‌شوند.

کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه به یاری ادراه کل امور فرهنگی با تخفیف 20 درصد در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

در این طرح، شرایط فروش کتاب به طلاب غیرحضوری و مجازی نیز فراهم شده است و همه طلاب غیرحضوری و مجازی می‌توانند پس از انتخاب کتاب با واریز هزینه خرید کتاب به همراه 10 هزار تومان مبلغ پست و ارسال تصویر فیش واریزی، نام کتاب انتخابی و آدرس پستی به ادمین کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان سروش به نشانی @jz_m.f.t و یا  به مدت 10 روز کتاب‌های مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

جهت آشنایی با عناوین و شرح مختصری از کتب قابل عرضه در نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی این پیوند را فعال کنید.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱