فراخوان هفتمین جشنواره هنر آسمانی اعلام شد

جشنواره هنر آسمانی

فراخوان ارسال آثار هفتمین جشنواره هنر آسمانی از سوی مدیریت فرهنگی، هنر و رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ویژه برادران و خواهران طلبه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، هفتمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه در قالب شعر و داستان در سه ماهه پایان سال برگزار خواهد شد.

قالب‌ها:
قالب‌های این جشنواره شامل شعر: (کلاسیک، شعر نو، کودک و نوجوان و نثر ادبی) و داستان: (روایت و خاطره، داستان کوتاه و رمـان) است.

موضوعات:

موضوعات و محورهای این جشنواره عبارتند از: «تبلیغ دین»، «فرهنگ جهاد و شهادت»، «اخلاق و عرفان»، «اربعین»، «سبک زندگی اسلامی_ایرانی»، «اقتصاد مقاومتی»، «عدالت اجتماعی»، «عفاف و حجاب»، «امر به معروف و نهی از منکر» و «فضای مجازی».

بخش‌ ویـژه:

«بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران» و «نقش افراطی‌گری و تکفیر در اسلام هراسی» به عنوان موضوعات بخش ویژه این جشنواره در نظر گرفته شده است.

جوایـز:

در بخش ویژه: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و چهل میلیون ریال وجه نقد و به نفرات برگزیده: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سی میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود، همچنین به افراد شایسته تقدیر با لوح تقدیر و پانزده میلیون ریال وجه نقد تجلیل می شوند.  

مهلت ثبت‌نام:

مهلت ثبت نام تا پایان بهمن ماه 1398 اعلام شده است و علاقه مندان جهت ثبت نام و ارسال اثر می توانند به لینک ورود به صفحه ثبت‌نام مراجعه کنند.

راه‌های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره:

تلفن اطلاع‌رسانی: 32914991- 025    

کانال در ایتـا: honareasemani@

سـایـــت:  www.honareasemani.ir و honareasemani1@gmail.com

 جشنواره هنر آسمانی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱