برگزاری تجمع مردم ولایی قم همزمان با ۹ دی

حماسه 9 دی

تجمع مردم ولایی قم روز نهم دی ساعت ۱۰ صبح در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود و عموم مردم ولایی قم درآن حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آقای نصرت الله لطفی با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت گفت: امسال نیز مانند هر سال برنامه هایی برای این دهه در نظر گرفته شده است که در استان قم اجرایی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: شعار امسال با عنوان «نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها» نامگذاری شده ‌است که تلاش خواهیم کرد برنامه ها را با این محور دنبال کنیم.

وی گفت: یکی از برنامه های امسال برگزاری تجمع مردم ولایی قم در مدرسه فیضیه است که این مراسم در روز نهم دی ماه ساعت 10 صبح برگزار می شود و عموم مردم ولایی قم در آن حضور خواهند داشت.

لطفی گفت: سخنران این مراسم آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خواهد بود و بعد از آن راهپیمایی مردم قم تا بیت تاریخی امام راحل انجام می شود.

وی با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی در جامعه گفت: روشنگری و بصیرت افزایی از جمله مسائل مهم در این ایام است که به عنوان هدف نهایی برنامه های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان قم دنبال می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با تاکید بر فرهنگسازی دهه بصیرت گفت: برای این منظور برنامه ریزی هایی انجام شده که علاوه بر استان قم، در سطح ملی نیز این اقدامات در دستور کار است.

لطفی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: دشمنان نظام اسلامی طی این مدت، توطئه های بسیاری را علیه کشور به کار بسته اند که حضور مردم در مراسم یوم الله 9 دی، خنثی کننده تمامی آن توطئه ها خواهد بود.

وی همچنین به قیام مردم ولایی قم در 19 دی اشاره کرد و گفت: هر ساله مردم قم، همزمان با 19 دی با حضور در بیت رهبری با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می کنند، که این مراسم به دلیل همزمانی با سالروز شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام روز 18 دی ماه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در خصوص ثبت نام از علاقه مندان برای این دیدار گفت: برنامه ریزی ها در حال انجام است و اعلام خواهد شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱