ثبت نام دوره تربیت مبلغ مدارس امین

تربیت مبلغه

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری دوره تربیت مبلغ جهت جذب در مدارس امین و فراخوان ثبت نام در این دوره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت الاسلام والمسلمین «حسین تهرانی» روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر بیان داشت: معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) دوره تربیت مبلغ مدارس را با هدف تربیت مربی و مبلغ دینی در مدارس امین استان قم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‌آموزان در بین بانوان طلبه مجرب و متعهد برگزار می شود و پذیرفته‌شدگان این دوره برای جذب و گزینش به مدارس امین معرفی می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به شرایط ثبت نام در این دوره اشاره کرد و گفت: اتمام سطح دو در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یا حوزه علمیه خواهران و همچنین داشتن حداکثر ۴۲ سال سن از شرایط پذیرش در این دوره است، البته شرط سنی در صورت احراز توانایی و سابقه تبلیغ دانش‌آموزی قابل انعطاف است.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۷ تا ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی http://tabligh.jz.ac.ir نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

وی در پایان، زمان انجام مصاحبه از داوطلبان را اردیبهشت ۱۳۹۷ و زمان برگزاری دوره تربیت مبلغ مدارس را تیر و مرداد ۹۷ اعلام کرد.


ورود به سامانه ثبت نام تربیت مبلغ

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱