معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

آغاز ثبت نام طلاب برای دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به مناسبت یوم‌الله 19 دی

دیدار طلاب با رهبری (8)

ثبت نام طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به مناسبت سالروز قیام 19 دی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، ثبت نام طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای حفظه‌الله به مناسبت یوم الله 19 دی آغاز شد.

این مراسم به علت تقارن یوم الله 19 دی با شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام روز چهارشنبه 18 دی  برگزار می‌شود.

اداره کل امور فرهنگی برای حضور بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام همگام با سایر اقشار مردم ولایتمدار و حماسه‌ساز قم در دیدار با رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت 19 دی، برنامه‌ریزی‌هایی داشته است.

با توجه به خیل عظیم بانوان طلبه مشتاق دیدار و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و محدودیت در سهمیه و عدم امکان اعزام همه متقاضیان شرکت در این برنامه، انتخاب به صورت قرعه‌کشی است و فقط از طلاب جاری، دانش آموخته و مبلغان ساکن قم اعم از ایرانی و غیر ایرانی، حضوری، غیر حضوری و مجازی، سطوح دو، سه و چهار که تاکنون موفق به دیدار نشده باشند، ثبت نام می‌شود.

ثبت نام از روز پنجشنبه 12 دی تا ساعت 23:00 روز یکشنبه 15 دی از طریق مراجعه به سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام/سامانه‌ها/سامانه فرهنگی به نشانی https://farhangi.jz.ac.ir انجام می‌شود.

پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبین روز دوشنبه 16 دی در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://jz.ac.ir و همچنین کانال‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا و همچنین کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان سروش اعلام می‌شود.

کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان ایتا: https://eitaa.com/jz_news

کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان سروش:  https://sapp.ir/jz_news

کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام رسان سروش:  https://sapp.ir/jz_m.f.t

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱