برگزاری جشن «عبادت، تشرف بندگی» ویژه 84 دانش‌آموز هدایی

هدی- جشن عبادت4

جشن «عبادت، تشرف بندگی» با حضور 84 دانش‌آموز پایه سوم دبستان هدی همزمان با روز میلاد حضرت زینب علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همزمان با روز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، جشن «عبادت، تشرف بندگی» ویژه دانش‎آموزان پایه سوم دبستان دوره اول هدی با شرکت 84 نفر دختر هدایی همراه با حضور مادرانشان روز چهارشنبه، 11 دی در حسینیه امام خمینی رحمت‌الله‌علیه برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سرکار خانم یزدانی فر مدیر محترم دبستان هدی ضمن خوشامدگویی به مادران و مهمانان برنامه به دانش‎آموزان پایه‎ سوم تبریک گفت.

بخشی از این مراسم، اجرای برنامه‎های دانش‎آموزی سرود، پرده‎خوانی، اجرای نمایش، مسابقه، مولودی خوانی با حضور مداح اهل بیت خانم شریفی و برنامه‎ ویژه‎ مراسم اجرای سرود با صدای مادران گرامی بود که فضای احساسی خاصی به مراسم بخشید.

قرائت پیمان نامه با صدای دانش آموز پایه‎ سوم خانم موحدی یکی دیگر از برنامه‎های اجرا شده در این مراسم بود. در بخشی از پیمان نامه آمده است:

«ای خدای مهربان، اکنون که به سن تکلیف رسیده‌ام و می‌دانم که آغوش محبتت برای من باز است، از تو می‌خواهم دست های کوچکم را بگیری و مرا برای همیشه راهیِ راهی کنی که خود می‌پسندی.

تو را سپاس می‎گویم که به من سلامتی و کرامت بخشیدی و اکنون که به حرمت این روزهای عزیز لباس سپیدی به تن کرده و به پیشگاه تو آمده‎ام، با تو عهد می‎بندم که تا آخرین روزِ زندگی‎ام، مهر تو را در دل، همچون گنجی ارزشمند حفظ کنم و سپیدی روحم را از سیاهی‎های گناه و زشتی در امان نگاه دارم.

الهی! از تو ممنونم که به من پدرومادری عطا کردی که تو را دوست دارند و مرا با تو و عشق به تو آشنا کردند و به من یاد دادند چگونه باشم».

در پایان با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیبانی، امام جماعت مدرسه پس از اجرای برنامه‎ای مرتبط با جشن تشرف شرعی، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شد.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱