برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در خوابگاه جامعه الزهرا (س)

سردار سلیمانی 4

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در اولین روز شهادت این سردار پرافتخار اسلام و یاران باوفایش با حضور بانوان طلبه ایرانی و بین الملل و دانشجویان در خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم بزرگداشت و تکریم مقام شامخ شهید قاسم سلیمانی در اولین روز شهادت این سردار سرافراز و پرافتخار اسلام و یاران وفادارش به ویژه ابومهدی المهندس روز جمعه 13 دی پس از نماز مغرب و عشا با حضور پرشور طلاب و دانشجویان ایرانی و غیرایرانی خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این مراسم که از سوی واحد فرهنگی خوابگاه و با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی برگزار شد، استاد حیدری مجد به سخنرانی پرداخت.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام در این نشست، با اشاره به اینکه این حادثه امروز قلب همه آزادیخواهان جهان را به درد آورده است، اظهار داشت: درخت اسلام با خون شهدا پایدار می ماند و آبیاری می‌شود و شهادت این سردار بزرگ اسلام از این حیث بسیار بااهمیت است.

استاد حیدری مجد بیان کرد: اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های شاخص سردار شهید قاسم سلیمانی را بیان کنیم ولایت مداری و پیروی ایشان در همه ابعاد زندگی از خط ولایت بود.

در پایان این نشست، بانوان طلبه در عزای سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدا به سوگ نشستند و مجلس با حضور سرکار خانم مریدیان معطر به نام حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام و علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱