بیانیه بسیج جامعه الزهرا(س) در پی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

طلاب بسیجی طلایه‌دار تبلیغ آرمان‌های اسلام و انقلاب خواهند بود

سردار سلیمانی

در این بیانیه آمده است: ما به عنوان بانوان طلبه بسیجی ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت، با این شهیدان سرافراز اسلام عهد می‌بندیم که فرزندانی ولایی و حسینی تربیت کرده و با کسب هرچه بیشتر و بهتر علم در راه تبلیغ آرمان‌های اسلام و انقلاب در جبهه جنگ نرم طلایه‌دار باشیم.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام در پی شهادت جانسوز سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان بیانیه ای صادر کرده که متن آن بدین شرح است:

«بسم الله قاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ  وَ مَا بَدَّلُوا ‏تَبْدِيلًا

امروز، دولت تروریست آمریکا یکبار دیگر، مجاهدانی از جبهه مقاومت را ددمنشانه به خاک و خون کشید و ثابت کرد که اطمینان به آمریکا خیال خامی بیش نبوده و امید به صلح از طریق سازش با کدخدا پوشالی‌ترین بنای دنیا است.

در پس این اقدام جنایتکارانه می‌توان عجز و درماندگی سردمداران آمریکایی را دید و بوی تعفن نفاق و خوی وحشی‌گری صیهونیست‌ها را استشمام کرد. دشمن جنایتکار با این اقدام هولناک و احمقانه ثابت کرد که نفس‌های آلوده‌اش به شماره افتاده و تنها راه بقا را، دست یازیدن به چنین قمار خطرناکی می‌داند و گمان کرده است، به شهادت رساندن مردان مرد سپاه عظیم اسلام، آبروی از دست رفته‌اش را باز می‌گرداند.

آمریکای جنایتکار بداند با رفتن شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدا همرزمشان، به حول و قوه الهی کار آنها و راه آنها متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون این شهدای والامقام آلودند.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه برادر شهید ابومهدی المهندس بر سر عهدی که با خدا بسته بودند؛ صادقانه ایستادند و پیمان خود را به آخر برده و مزد سال‌ها مجاهدت مخلصانه خود را دریافت کردند.خون به ناحق ریخته شده‌ی ایشان جوشش تازه‌ای درون رگ های نیروهای حزب اللهی ایران و مقاومت حشد الشعبی در پی خواهد داشت و افول سردمداران اینگونه جنایت‌ها را شتابی روز افزون خواهد بخشید.

اینک ما به عنوان بانوان طلبه بسیجی ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت، با این شهیدان سرافراز اسلام عهد می‌بندیم که فرزندانی ولایی و حسینی تربیت کرده و با کسب هرچه بیشتر و بهتر علم در راه تبلیغ آرمان‌های اسلام و انقلاب در جبهه جنگ نرم طلایه‌دار باشیم .

امروز که این دو سردار عزیزمان به آرزویشان رسیده‌اند، ضمن اینکه نباید تلاش‌هایشان را در مبارزه با داعش و ایجاد قدرت منطقه‌ای بی‌نظیر که دشمنان را به لرزه در آورده بود، فراموش کنیم، شهادت سرداران عزیزمان را محضر مبارک حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحناه‌ فداه تبریک گفته و ان‌شاءالله در روز ظهورش، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس سردار رشید جبهه مردمی حشد الشعبی و دیگر شهدای این واقعه از پیشتازان همراهان امام غایبان خواهند بود.

حوزه مقاومت بسیج خواهران طلبه فاطمه الزهرا علیهاالسلام ضمن تسلیت این واقعه محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، خانواده بزرگوار سردار و پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت حشد الشعبی و همه مسلمین و استکبار ستیزان جهانی اعلام می‌دارد: انتظار داریم شورای عالی امنیت ملی با بررسی این جنایت وقیحانه نیروی های تروریستی آمریکایی، پاسخی سخت و دشمن‌شکن به آمریکا، ترامپ دیوانه و متحدان عبری-عربی شان داده تا بدانند اگر شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای سرافراز این واقعه رفتند یک ملت بیدارتر از گذشته دودمان استکبار را به آتش خواهد کشید.

"انا من المجرمین منتقمون" انتقام سخت خواهد بود ان‌شاءالله

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا علیهاالسلام، بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام».

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱